Stichting Safe Houses Een verblijf na een 12-stappen-
behandeling is in een Safe House mogelijk.
Safe Havens Een exclusieve privé behandeling in een zeer luxe en comfortabele setting ver weg van de dagelijkse beslommeringen.

Afkicken alcohol

Afkicken van alcohol onmogelijk? Niet als u voor de hulp kiest die Stichting 12 Stappen biedt. In onze afkickklinieken kunt u terecht voor ondersteuning van goed opgeleide en professionele hulpverleners, en kunt u praten met lotgenoten. Na het volgen van een intensief programma heeft u eindelijk de controle over uw leven terug, en kunt u zeggen dat u voorgoed bent afgekickt van alcohol.

Stichting 12 Stappen: afkicken van alcohol

U heeft het waarschijnlijk al veel vaker geprobeerd: definitief afkicken van alcohol. Maar helemaal stoppen is ontzettend moeilijk en bijna onmogelijk zonder hulp. Met de ondersteuning van Stichting 12 Stappen lukt afkicken van alcohol u dit keer wel. U kunt terecht in afkickcentra in binnen- en buitenland, waar u een intensief programma volgt volgens het Minnesota-model. Meer over onze klinieken vindt u hier.

Afkicken van alcohol: Minnesota-model

Afkicken van alcohol doet u bij Stichting 12 Stappen volgens de ideeën van het Minnesota-model. Dit model is overgenomen van de Anonieme Alcoholisten (AA) en bewijst zich al jaren als een zeer succesvolle en effectieve methode. Compleet stoppen, een andere levensstijl en manier van denken staan centraal. Dit wordt bereikt via een multidisciplinaire benadering waarbij wordt gedacht aan alle kanten van een verslaving. Meer over onze behandelingen vindt u hier.

Contact

Wacht niet langer, en laat uw leven niet langer leiden door uw verslaving. Afkicken van alcohol is moeilijk, maar absoluut niet onmogelijk. U kunt ons altijd bellen voor meer informatie, of voor het maken van een afspraak. U kunt ons bereiken via +31(0)88-7323942 of via het contactformulier.

Alcohol gebruik, Anonieme alcoholisten, Prive Kliniek, Verslavingszorg, Verslaving, Afkickklinieken, Afkicken van drugs, Hulp bij verslaving, Gokverslaving, Minnesota model

Algemene voorwaarden | Privacy beleid | Website door Secundity